eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2008-12-18

Har Tomten i Gårda en TB-303 månne?


Jultomten har fått en TB-303 att knarra på i julklapp. Sushibrother är lite misstänkt för att ha gjort det photoshopandet, men jag är inte säker. Och den där lussebullen, är den inte misstänkt lik OpenBSD maskoten Puffy
?
Annars. Bloggsaker man sällan får för mycket av är de som samlar på asfula skivomslag vinylmysteries är just en sådan väl värd ett besök.

Gårda har förresten en egen tomte och Tomten i Gårda har en egen blogg. Lite kul initiativ, jag tror jag vet vem som bloggar om det.

Etiketter: , , ,

1 Comments:

At söndag, 21 december, 2008, Anonymous Anonym said...

Jag tycker dock att Puffy är mest lik dig. Mycket fin lussebulle för övrigt.

 

Skicka en kommentar

<< Home