eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-04-09

Bröllop

Bröllopet i Stenungsund igår var fint, ett stilla vårregn föll och lite senare på kvällen under kalaset så tittade solen fram. Och trots att jag försökte, så hann jag inte med att prata med alla trevliga människor, blev lite av en såndär kväll som nästan känns för kort.

I kyrkan var det mörkt och stundtals inte så lätt att fotografera utan blixt, men ett par bilder blev riktigt bra, en av de bästa syns här i bloggen. Ska lägga upp de andra i ett separat galleri tänkte jag.

Någon mer som är sugen på att hyra mig som bröllopsfotograf kanske?


dorkbot.org fick jag nyss länken till, jag kan inte riktigt placera det hela men undertiteln är iaf "people doing strange things with electricity"