eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2008-05-04

Du levande




Solen skiner. Och nu rullar nya datorn som den ska. Jag var iväg och såg Du levande en gång till på bio. Verkligen fantastisk film! Jag har inte överfört allt från gamla datorn till den nya än, saknar bokmärken, anteckningar och bilder. Förutom bilden på psykiatern (som säger: "jag har slutat behandla patienter, jag skriver bara ut psykofarmaka numera, det finns så många elaka människor, varför ska man behandla dem?) som är från tidigare nämnd film så är det en bild från mitt i natten på Roberts Valborgsfest.

Det är tur man får så många fina länkar av sina vänner.

Till exempel den här länken som är en samling med väldigt fina bilder på spårvagnar.