eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2007-09-30

Hörlurskonsert med Läder







På fredag är det starten för kulturnatta. Då ska vi göra en hörlursspelning med LÄDER på stadsbiblioteket fredagen den 5:e Oktober klockan 17.00. Det här ska bli spännande. En fördel med hörlurar är ju möjligheten att göra hejdlösa saker i stereobilden. Bilderna här i dagens blogg är från en spelning på BRÖTZ på konstepedemin göteborg för ett tag sedan.

Jag är också just nu inne i sluttampen inför GEIGER 2007 och sitter och försöker sätta scheman plus genrepa lite inför spelningen med geigerorkerstern som äger rum klockan 18 på onsdagen. Är just nu uppe i hastigheten 250 knyck på precis allt jag gör, jobbet inkluderat.

Veckan kommer förresten att börja på ett näst intill perfekt sätt. Laurie Anderson inviger Gas-festivalen. Och jag ska dit.

O superman. Men från måndag så tänker jag lugna ner mig lite.

Etiketter: , ,