eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-06-05

Organic Starwars Revolution

Organic Starwars Revolution får man en lektion i både starwars och i ekologiskt odlat respektive icke genmanipulerad mat. Roligt! Se till att surfa dit genast!
Idag har det varit en blåsig men ganska solig dag. Jag har satt två smultronplantor i jorden, om man nu ska anknyta till orcanic starwars. Det är jättekul att påta i jorden och pyssla lite.

Helt orelaterat till detta så fick jag just två länkar till ställen där man kan beställa måttbeställda kläder. Tailorshirts.se syr upp skjortor och Broadways Exclusive syr upp kavajer och större plagg efter att ha tagit mått. Inte så dumt. Den dag jag känner att jag har råd, så varför inte? Bättre passform än om det är måttbeställt lär det ju knappast bli.