eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-06-04

Gårdsfest på Silen








Under gårdagen så var det gårdsfest i kvarteret Silen. Ganska mycket folk, kanske runt 200 personer. Inte världens varmaste sommardag direkt, men schyssta band och att grilla är ju inte fel det heller. Bland de förfrågningarna jag fick när jag spelade skivor var "har du Primal Scream?" (det hade jag inte) eller "har du ingen mera reggae?" (det hade jag inte heller, reggaesinglarna var dödsjoppes, men de fick lite dubtechno, det är ju rätt mycket reggae). Trött, men glad, det var en bra fest.

Fina mönster och trevlig musik? Ta en titt på den här websidan, snyggt och lite arty!

1 Comments:

At måndag, 05 juni, 2006, Anonymous Anonym said...

Ser ut att ha varit trevligt. Jag måste erkänna att jag blivit en riktig gammal soffpotatis som när det blev dags att bege sig inte orkade. Det var riktigt juste av dig att bjuda in dock. Hoppas att jag inte ser ut som en otacksam tölp som inte dök upp utan får en chans till nästa gång? :-)

 

Skicka en kommentar

<< Home