eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-03-19

Trasigt trasigt trasigt

Jag hade egentligen tänkt delge lite av vad som hände igår. Men nepp. driftinformationen på blogger.com meddelar att min blogg fortfarande är trasig. (I mitt fall innebär det att jag inte kan ladda upp några nya bilder). Ja...hm, jag kan ju blogga som en textfil hemma och posta den snabbt som satan istället när det fungerar igen (lär väl bli på måndag eller tisdag misstänker jag), aningen tröttsamt. Men det ligger väl nånting i uttryket "man får vad man betalar för" och att blogga på blogger.com är faktiskt gratis, då kan man inte gärna heller klaga så värst mycket. Ja, jag antar att det inte bara är jag som drabbats av det.