eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2008-02-03

Nya tider






Fredagen var intensiv. Började med en after work på Bitter med arbetskamraterna. Jag gjorde min sista dag i torsdags, det var mycket att prata om. Mycket trevligt att få en blommor och en flaska rom! Man tackar! Sällskapet vandrade vidare mot Dancing Dingo medan jag själv styrde kosan mot en maskerad i masthugget. Dracula var där och hällde upp champagne. Min maskering fungerade så bra att ingen kände igen mig bakom bödelsmasken. Det var fint att se Kingkong smutta på en drink tillsammans med en alien från planeten Xylop. Dj:n spelade Skinny Puppy till en film som visade korta utdrag från några av de mest kända skräck-figurerna från film, (Pinhead från Hellraiser, Freddy Kruger från Terror på Elm Street, motorsågsmassakern-mannen...och några till). Rysligt och mysigt!

Och så fanns där en varulv och någon som rymt från skyttegravarna men behållit gasmasken på. Och vore det inte för att teleportering inte har fungerat i en större skala så skulle jag nästan tro att jag blev teleporterad hem.

Etiketter: ,

1 Comments:

At söndag, 10 februari, 2008, Blogger Kastrullis said...

Ibland glömmer jag bort att ni alla känner varandra - det verkar vara något som går. Hur känner du och Robert varandra, egentligen? :)

 

Skicka en kommentar

<< Home