eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-07-01

Bilsemester

Tog en tur med den lilla VW-bubblan söderut. Bilen är större inuti än man kan tro! Vi chansade lite på att man faktiskt kan åka tvärs över hallandsåsen och förutom att vi nog körde den sista milen på ångorna från det som var kvar i bensintanken så gick det utmärkt. (Nejdå, blev faktiskt inte något bensinstopp, men tankmätaren visade på noll de sista milen).




Blev jätteglad när jag återhittade Stealth disco på Google video. Det handlar om att dansa discodans med lite snygga rörelse bakom någons rygg utan att personen ser det hela och videon utspelar sig i kontorsmiljö. Första gången jag såg videosnutten blev jag bara häpen, andra gången garvade jag hejdlöst. Det var några år sedan men den står sig fortfarande.

3 Comments:

At lördag, 01 juli, 2006, Anonymous Anonym said...

Stealth Disco - hur kul som helst! :-D

 
At tisdag, 11 juli, 2006, Anonymous Anonym said...

Aloha!

Stealth disco r0kkr4r. Otroligt roligt. Det finns (naturligtvis) en sida på Wikipedia om fenomenet:

http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_disco

/Joachim

 
At onsdag, 23 augusti, 2006, Anonymous Anonym said...

Fruktansvärt roligt! Så lycklig man blir. Jag ska genast börja dansa bakom kunderna på jobbet!

 

Skicka en kommentar

<< Home