eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-02-14

Rave


Bilden är från Big night out som var på trägårn i sommras där jag och några till spelade skivor. (Kolla förresten in Struktur om du gillade dansgolvet med trummor och bas.) Och givetvis...för alla de som uppskattade vår chill & lounge på övervåningen, se till att peta in er mailadress på sync24 så får ni ett mail nästa gång det är dags.

Såg att det har komit ut en bok om Docklands, ganska facinerande läsning och flera gamla bekanta där (och då menar jag inte Gudrun Schyman utan några helt andra personer). Boken finns att läsa som pdf. Läs den! Allt finns där. Ravekommissionen också. Det enda jag tycker är lite synd är att boken kommer först nu, den borde ha släppts för ungefär sju år sedan.

Vad kommer sedan?
En bok på temat min första brytfest, mitt första skogsrave eller en bok med tips på hur man har med sina småbarn på Voov?
Bara att inse att både rejvarna och technon har blivit vuxna.

Nä. På med Acid Thunder med Fast Eddie. Nu ska jag vara nostalgisk över min första Tresor-tolva och minnas en aldeles speciell kväll sommaren 1993.