eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2006-02-09

Motströms?



Den här bilden tog jag bara för att den fick mig att associera till Kraftwerk. Huvudena fanns iaf att beskåda på Maltas tortyrmuseum där jag var förra året.

Lyssnat på programmet Ström än? Om inte så se till att göra det, en hel del rolig elektronica spelas där. Och för dig som gör musik själv så finns det desutom lite wav:ar att ladda ner för att göra en remix på slutvinjetten på programmet. Jag ska bara hitta en trevlig granularsyntes så ska vi se om jag inte lyckas åstakomma något.

Är du bekant med GOATSE.CX och minns bilden som låg där? (Om inte, gör en google bildsökning på goatse...resultatet är INTE "jobbsäkert" på något sätt). Hur som helst den här sidan är en facinerande spinoff på Goatse:
My first Goatse expericence visar bilder på folk som ser goatse-bilden för första gången. Deras ansiktsuttryck är fantastiska! (Ja, den länken går bra att titta på även om man råkar vara på jobbet). Nu väntar jag bara på tredje spinoff-effekten och den borde vara bilder av folk som fotograferar folk som ser goatse för första gången. (Man kan anta att de har ett snett leende på läpparna).