eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2005-09-11

Möte


Igår hade vi planeringsmöte med sync24 inför kommande evenemang. Har kommit in enorma mängder med bidrag och det som imponerar är att så gott som allt inskickat material var riktigt bra! Blir oerhört svårt att välja, men förhoppningsvis får vi upp arrangemangstakten lite även om det enda som är spikat just nu är kulturnatta fredag 14:e oktober då vi kommer att hålla hus på respekt vid järntorget. Kopplade in ljudkortet som jag fick av Jacob som flyttade till Malmö idag. Jäklar vilken ljudskillnad! Försökte leta mig fram till Jacobs hemsida, men hittar den inte. Det närmsta jag kom var en bild. Men hur som helst. Stort tack! Ha det så gott i Malmö! Jacob visade för övrigt några av de konstigaste MAX/MSP patchar jag sett. För övrigt så upptäckte jag en festlig sak. Om man kör Googles bildsökning på dödsjazz så får man upp en enda träff och bilden föreställer mig.