eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2007-07-07

2007-07-07 07:07:07

Spännande 2007-07-07 07:07:07 så var jag faktiskt vaken. Men bara en kort stund, ända tills dess att jag kom på att det inte ALLS var så roligt att gå upp vid sju när man kommit hem sent och att det inte var en lika smart idé som jag tänkte att det var när jag gick och lade mig. Och, inga bilder tagna just idag. (Och nej, nummerologi eller sånt hokuspokus är inte min bag riktigt, det var mer en kul grej).

1 Comments:

At måndag, 09 juli, 2007, Blogger Lupo Manaro said...

Min halvsyster fick faktiskt barn den sjunde i sjunde - dock inte vid 07.07.
Vi får väl se om det blir nåt extra ockult med barnet eller nåt, haha :)

 

Skicka en kommentar

<< Home