eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2005-10-02

Stereo Total, I love you, yeah yeah yeah

Igår var jag på Stereo Total som spelade på Sticky Fingers. Suverän konsert, de fick göra tre extranummer och hade gärna fått göra ett till. Var tvungen att stuffa loss lite. Mycket bättre än förra gången jag såg dem (vilket var på Trädgårn förra året). En lite mindre scen passar dem betydligt bättre än den jättestora scenen på Trädgårn. Hade tyvärr inte med kameran utan den aningen mosiga bilden är tagen med mobilen i brist på annat. FRANÇOISE CACTUS & BREZEL GÖRING I Love you, yeah yeah yeah!
Har ägnat resten av dagen åt att lägga upp bilder i bildgalleriet så nu är bilder från Norbergfestivalen 2005 och från Big Night Out tillgängliga via sync24 bildarkivet Nu ska jag lyssna på nya skivan Bambi som jag köpte igår efter konserten.