eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2005-09-29

Sista dagen på jobbet


Som av en ren slump så tog jag några bilder på vägen till jobbet i morse. Lite senare på dagen så fick jag reda på att imorgon (!) är min sista dag så på måndag blir det väl till att sätta in en drive för att söka nya jobb. Känns förståss lite sorgligt, men det var inte helt oväntat. Sammanslagning av företaget, omorganisationer och "synergieffekter" (kallas inte uppsägningar alltid så...) gör att mitt uppdrag där tog slut väldigt plötsligt. Har en massa flextid att ta ut iaf och då sista dagen är imorrn så får det bli halvdag. Ska vidare imorrn och spela på invigningen av studio Element på Brewhouse med sync24 nervous system och behöver tid att förbereda en helt improviserad spelning. Hoppas på en trevlig kväll imorrn iaf. Ett jobb är bara ett jobb, inget annat. En annan rolig sak är att jag fick just veta att Electelane ska spela i Sverige igen på Debaser i stockholm i oktober. Lockande att ta sig dit men vi får se lite.