eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2007-02-20

Naket


Det är roligt när saker äntligen rör på sig. På torsdag så är det dags för GEIGERs första evenemang för året. Experimentell musik på galleri REX vid kungshöjd (Arsenalsgatan 10, börjar 18.30). Tror det kommer att bli riktigt kul. Dessutom ska det bli spännande att se hur många människor vi kan knö in på 35 kvadratmeter med musiker inräknade. Det gäller att komma tidigt, det hela börjar redan 18.30 och galleriet rymmer inte jättemånga.

Apropå rubriken naket så är det ordet tydligen vad folk söker på när de hamnar på min web. Ska se om jag vågar publicera en fullständig lista så småningom på refererande sökmotorer och resultat. Den nakna sanningen någon?

Useless account förstod jag inte riktigt men jag misstänker att det är en drift med twitter.com.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

At söndag, 25 februari, 2007, Anonymous Anonym said...

Nämen en sån fin blogg... Och den har du aldrig nämnt för mig. Du är för blygsam käre Måns.

Vi får väl enas om att Geiger #2 på galleri rex blev en tämligen lyckad kväll? Av flera följande ska vi väl tro och hoppas...

 
At måndag, 26 februari, 2007, Anonymous Anonym said...

Hallabaloo!
Där ser man hur löjligt liten världen är. Kul att se att du inte tappat sugen! Har börjat om på ny kula, den gamla blev för navelskådande.

/Lasse

 

Skicka en kommentar

<< Home