eXTReMe Tracker

En helt vanlig ovanlig dag

Lite anteckningar och fotografier från vardagliga eller inte vardagliga händelser i mitt liv och om KULTUR.

2007-03-01

Var är Rydis?


En bekant till mig; Martin "Rydis" Rydström försvann för fem dagar sedan. Jag skriver försvann, för jag väntar fortfarande på ett bra besked om att han är hittad igen.


Måste säga att det känns väldigt konstigt att skriva om det här, men kanske finns någon som vet mer, eller kanske finns någon som har ett tips. Trots att efterlysning gått ut i Göteborgs Posten och i lokala morgon TV4 så har inget tips inkommit till polisen på var han finns någonstans.

Det finns tipsnummer till polisen och mer aktuell information på den här sidan. Rydis har blåa ögon, pratar en dialekt som är väldigt lik smålänska och har ibland skägget flätat i en fläta och mustachen vaxad.

Etiketter: , ,

2 Comments:

At söndag, 04 mars, 2007, Blogger casusBelli said...

hej hej.. känner rydis via arvikafestivalen sen ett par år.. det är skitjobbigt det här ju :(.
jag hoppas så att det ordnar sig.

 
At torsdag, 18 oktober, 2007, Anonymous Anonym said...

hoppas din vän är tillbaka hos dig. Kram Carolina.

 

Skicka en kommentar

<< Home